چهارشنبه، دی ۰۲، ۱۳۸۸

نوکیا ان 900 را برای نشاندادن قدرتش به میدان فرستاد؟ یا مدلی جدید برای تغییرات


تابستان گذشته شرکت نوکیا گوشی ان 97 را برای علاقه مندانش به بازار روانه کرد این گوشی که به گفته خیلی ها از نظر کارایی همتا ندارد از نظر ظاهری بی نظیر است امسال رقیبی پیدا کرده است که همه را در بهت فرو برده است.


البته شاید تعدادی از دوستداران گوشی با این مدل از نوکیا راحت نباشند سیستم عامل لینوکسی یکی از تغییرات فاحش در این مدل گوشی است. این گوشی نمی تواند بی عیب باشد ( منتقدان منتظرند)، اندازه 4.4 در 2.4 اینچی این گوشی جای انتقاد را باز گزاشته است اما به گفته مسئولان شرکت نوکیا این گوشی قابلیت عالی وب و دوربین منحسر به فردی دارد و می تواند برای دوستداران این دو قابلیت مفید باشد. این نکته لازم به ذکر است این گوشی فاقد هر گونه کلیدی بر روی صفحه اصلی خود است که خوود را از برادر بزرگترش ان 97 متمایز میسازد. ممکن است این قابلیت برای شما جدید و گیج کننده باشد. اما نبود آپدیت مناسب برنامه های مرتبت با این گوشی یکی از معذلات این گوشی به شمار می رود اما شرکت نوکیا قول داده است که در اوایل سال نو میلادی برنامه های کاربردی و جانبی این گوشی را به مشتریان عرضه نماید. کیبورد عالی این گوشی یادگاری از ان 97 است که به سادگی قابل دسترس بوده و سحولت در کار باعث راحتی شما بعنوان تایپیست می شود پس اگر طرفدار اس ام اس بازی هستید. این گوشی را از دست ندهید. در مورد آنتن دهی این گوشی بعلت اینکه هنوز وارد ایران نشده است نمی توان نظر دقیقی داد اما با شبکه های ام تی ان و تی موبایل سازگاری کامل دارد. استفاده از دمو های اولیه برای آموزش و یاد گیری کارایی این گوش لازم است اما اگر می توانید با این گوشی بدون آموزش کار کنید پیشنهاد می کنم به دمو های آن یه سری بزنید دموهای جالبی گنجانده شده است.

صفحه لمسی 3.5 اینچی بزرگ مدل WVGA با کیفیت 800 در 480 پیکسل

درگاه USB میکرو جهت اتصال به رایانه

حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پخش انواع فایلهای صوتی و تصویری AVI ,XviD

مرورگر وب این مدل از نوکیا بر مبنای موزیلا فایر فاکس است که می تواند خبر خوشی برای وب گردان باشد.

قیمت این گوشی در این ماه 579 دلار اعلام شده است.

همسانسازی این گوشی متعلق به سال 2007 می باشد نه 2003 پس اگر سیستم های شرکت شما آپدیت نشده باشند ممکن است شما را راضی نکند.

هیچ نظری موجود نیست: