پنجشنبه، مرداد ۲۲، ۱۳۸۸

تمام شد

امروز پنجشنبه مورخه 22 مرداد خوب امروزم خیلی خوب شروع شد تا اینجاشم خوب خدارو شکر
اما از فردا روز سختری رو دارم من باید یه راهی برای این دودلی های زیادم و هدر دادن های فرستها استفاده کنم حالا که سربازیم تمام شده باید به طوری یه جوری یه راحی برای آینده پیدا کنم من منم نه کس دیگه هر چقدرم دوستان خوبی داشته باشم باشد خودم به فکر خودم باشم درسته من به غرور و این حرفا اعتقادی ندارم اما نمی تونم افسار زندگیمو بدم دست کسی تا اونا برام تصمیم بگیرن پس از امروز باید بنیان های یه زندگی محکمو بریزم زندگیی که تو موفقیتم رو ببینم خوشبختیم رو ببینم برای نوشتن خیلی سادس خیلی ساده تر از اونی که فکرشو بکنی اما وقتی پای عمل بیوفته نمی دونم امتحانش نکردم ولی می دونم خیلی سخته خیلی سخت تر از اونی که من می دونم اما آدمای بزرگ برای کار های بزرگ ساخته شد امید وارم یکی از اون آدمای بزرگ من باشم

پس تمام شد ( خداحافط زندگیه پیشین ، خداحافظ تنبلی و خستگی)

هیچ نظری موجود نیست: