یکشنبه، دی ۲۰، ۱۳۸۸

گوگل به دنبال قدرت مطلق (البته پول بیشتر) است

شاید شما تا چندسال پیش نام گوگل را بعنوان یک موتور جستوجو می شناختید .

اما امروزه کمترکسی را می شناسم که از یکی از امکانات گوگل استفاده نکرده باشد.خوب به این میگن پیشرفت. البته توی این چند روز این شرکت ایده های عجیب غریبی زیادی هم ارایه داده که برای همه جالبه ماجرا از جایی شروع شد که مسئولان گوگل در خصوص تاسیس یک کشور به نام گوگل صحبت می کردند، این کار برای این بود که از دامنه .gl ((google.glبعنوان دامنه اصلی این شرکت استفاده بشه .

به گزارش نیویورک تایمز .صبح دیروز خانم فنویک سخنگوی شرکت گوگل از طرح جدیدی بعنوان گوگل انرژی نام برد که درمراحل تکمیلی و نهایی قرار دارد حتی رایزنی هایی با کمیسون انرژی فدرال امریکا نیز صورت گرفته است . که به این شرکت اجازه می دهد تا انرژی مورد نیاز تمام سرور های خود را تامین یا حتی در برخی موارد انرژی برق به دیگران بفروشد.

با این ترتیب این شرکت دنبال زدن نیروگاه است اما طبق گفته های خانم فنویک این شرکت قصد سرمایه گذاری در بخش نیروی برق فسیلی را ندارد آنها به دنبال نیروی مجانی هستند. یعنی انرژی های تجدید پذیرو انرژی های موسوم به سبزاست، که در صدر آنها برنامه های انرژی خورشیدی در دستور کار قرار داده اند.

با این تفاصیر اگر شما رئیس شرکتی هستید روزی برای خرید برق لیستی تهیه نمودید و در صدر آن نام گوگل را دیدید لطفا تعجب نکنید

هیچ نظری موجود نیست: